sobota, 23 listopada 2013

Moje 190 cm szczęścia

Nie boję się miłości,tylko, że Cię stracę. Każdy wieczór spędzony z Tobą daje mi siłę. Dzięki Tobie wiem, że nie znalazłam się na tym świecie przypadkowo. Tylko po coś. Po to, żeby Cię kochać, żeby dać Ci to szczęście, którego tak bardzo pragniesz.
Uwielbiam jak się ze mną drażnisz, jak mnie przytulasz, całujesz, jak mówisz, że mnie kochasz.
Cały czas mnie zaskakujesz. Twoja szczerość i niezwykła wrażliwość nie dają mi dopuścić do świadomości, że naprawdę jesteś. Moje 190 cm szczęścia.
Podobno przeciwieństwa się przyciągają. Nie dla mnie. Jesteśmy jednością. To jest coś wspaniałego.
Mocno mnie obejmujesz i mówisz, że nikomu nie oddasz. Jestem przesiąknięta Twoim zapachem. Tobą. Zagrzałeś sobie miejsce w moim serduszku, w mojej głowie. Pomagasz  mi zrozumieć czym jest miłość.
Po prostu bądź.

1 komentarz:

  1. Szczęście jest czasem cholernie leniwe i mozonle, ale im dłużej nadchodzi, tym większą satyfkację nam sprawia. W końcu! :) :) K. A.

    OdpowiedzUsuń