wtorek, 24 września 2013

I'm a lonely.

Jest źle. Zawaliłam, jedno, drugie, trzecie... . Może nie wyglądam na osobę, która się tym przejmuje, ale gdzieś tam głęboko wylewam litry łez. Nie chcę pokazywać, że jestem słaba. Nawet Tobie nie umiem powiedzieć jak bardzo jest mi ciężko. Chociaż wiem, że po części mnie rozumiesz. Te problemy nas łączą.
Brakuje mi tego poczucia bezpieczeństwa, chwil, bezustannej tęsknoty, nawet przy kilkugodzinnej rozłące. Teraz patrze na to wszystko z innej strony. Żałuję. Straciłam. Nie odzyskam. Nawet jeśli, to będzie bardzo ciężko. Nie wiem czy starczy mi sił.
Zastanawiam się czy ludzie wiedzą co znaczy 'kochać'. Związek bez miłości, dla pokazu.. To nie jest to czego pragnę. Słowa nic nie znaczą. Trzeba być. Zawsze.Otaczają mnie wspaniali ludzie, którzy dają mi tyle szczęścia. Dzięki nim uśmiech na mojej twarzy pojawia się w okamgnieniu.


Chciałabym być znowu dzieciakiem. Beztroskie życie. Zabawa. Zero bólu- w każdej formie. Nic. Tylko to co dobre. Zawsze chciałam już dorastać i mimo tego, że miałam wspaniałe dzieciństwo, żałuję, że myślałam o przyszłości. Teraz chcę się cofnąć w czasie po to, żeby przeżyć to wszystko jeszcze raz, żeby znów być małym człowieczkiem. 

2 komentarze:

  1. Nikt nie chce pokazywać, że jest słaby, ale nikt też nie może całe życie udawać, że jest silny. To dobrze, że płaczesz, bo łzy oczyszczają. A gdy wylejesz już wszystko, poczujesz straszną pustkę, bo to zawsze przychodzi etapami. Wszyscy coś tracimy, zawsze coś nam umyka. Ale sztuką jest wiedzieć, gdzie się popełniło błąd, co było złe i mieć jakiś pomysł, by to naprawić. I Ty to wszystko masz, więc mimo, że przegrałaś, to jesteś zwycięzcą. Starczy Ci sił, jeśli uwierzysz, że walczysz w słusznej sprawie. Nie myśl o tym, co będzie musiało się stać, zanim zdobędziesz szczyt, tylko o tym, jak pięknie będzie, gdy już go osiągniesz. Nabierz dystansu, bo to jedyna rzecz, jaka może teraz Ci pomóc. Zgadzam się w stu procentach jeśli chodzi o miłość na pokaz. Miłość albo jest szczera i płynie prosto z serca, albo zwyczajnie jej nie ma. Też zawsze chciałam być dorosła, a teraz, kiedy dorosłam, chcę być znów dzieckiem. No i prześliczne jest to zdjęcie. :) / K. A.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ! pięknie tutaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń